Planuojate vykti į šventę ir sukate galvą kaip originaliai nustebinti jums brangius žmones? Įkvėpti savo asmeninės meilės istorijos vilniečiai Ieva Galvydytė (27) ir jos vaikinas Tomas Šimkus (27) siūlo išskirtinę dovanų idėją – personalizuotus žurnalus, kurie kone per vieną naktį sulaukė itin didelio susidomėjimo.
- Kaip gimė verslo idėja, kaip susitikote (jei yra keli partneriai)?
Lygiai prieš 6 metus susitikinėjau su dabartiniu savo gyvenimo žmogumi. Ilgi pasivaikščiojimai lydimi įvairiausių pokalbių, netikėtos išvykos bei naujos patirtys kūrė labai gražios draugystės istoriją. Nusprendus su draugėmis vasarai išvykti į Jungtinės Valstijas, turėjau atsisveikinti ne tik su artimiausiais šeimos nariais, tačiau ir su juo.
Lėktuvui pakilus staiga gaunu iš vienos draugės žinią, kad ji nori man kažką perduoti. Mano rankose - žurnalas. Jo viršelyje pozuoju aš kartu su juo. Žurnale pilna įvairiausių prisiminimų, akcentuotų datomis, prasmingų žodžių ir širdžiai malonių vaizdų. Tai dovana, kuri tiesiogine ta žodžio prasme atėmė žadą. Pirmiausia dėl to, kad suvokiau kiek čia sudėta darbo ir meilės! Tai yra viena prasmingiausių dovanų, gautų iki šiol. Net ir po 6 metų, žurnalas mūsų namuose sulaukia itin didelio susidomėjimo. Jį visuomet malonu paimti į rankas, parodyti ir grįžti prisiminimais atgal.
Šios emocijos lydimi esame sukūrę keletą personalizuotų žurnalų savo artimiesiems gimtadienio, vestuvių, krikštynų bei santuokos metinių proga. Pajutę šios dovanos unikalumą ir išliekamąją vertę, nusprendėme užsiimti personalizuotų žurnalų kūrimu. Kartu su draugu kursime istorijas, kurios liudys ne tik apie gražius prisiminimus, tačiau ir begalinę meilę, dėkingumą bei tarpusavio ryšį.
- Kaip pradėjote planą įgyvendinti, kaip visa tai vyko?
Iš tiesų didžiausio paskatinimo sulaukėme savo idėja pasidalinę vienoje verslių moterų grupėje. Tai įvyko maždaug prieš 2 mėnesius. Įraše apibūdinau galimą sukurti dovaną, papasakojau, apie jos originalumą bei universalumą - puikiai pritaikoma įvairioms progoms ir pakviečiau norinčias susikurti personalizuotą žurnalą susisiekti su manimi asmeniškai. Sulaukiau be galo daug reakcijų, komentarų dėl idėjos originalumo, bei žinučių su klausimais apie procesą, kainas ir t.t. Pajutę, jog norinčių yra iš ties labai daug, kartu su draugu nusprendėme susikurti el. puslapį internete. Jame stengėmės kuo aiškiau pateikti idėją, sukūrėme nemažai pavyzdžių įvairioms progoms, kad žmogui būtų lengviau įsivaizduoti ko tikėtis bei atsakėme į dažniausiai užduodamus klausimus.
- Kiek laiko jau skaičiuoja verslas?
Apie 2 mėnesius.
- Įdomūs faktai: gal kažkas atkalbinėjo, reagavo keistai ar kt.
Iš tiesų, kai personalizuotų žurnalų kūrimas buvo tik mūsų pačių idėja draugams įvairių švenčių proga, pasidalinus su kitais žmonėmis šia mintimi sulaukdavome tik malonių reakcijų dėl to, kad dovana yra unikali ir, aišku, visam gyvenimui. Šiai dienai darosi vis sunkiau surasti originalią dovaną tam tikra proga, tačiau, manome, jog vieną tokių sugalvojome ir esame pasiruošę pasiūlyti.
- Kas buvo sunkiausia?
Sunkiausia buvo aiškiai ir paprastai perteikti pačią idėją.
- Kuo įdomus šis verslas? Kaip kilo pavadinimo idėja?
Mums jis įdomus, nes jis yra labai dinamiškas. Kiekvienas žurnalas yra kuriamas individualiai pagal temą ir kliento poreikius atitinkančius reikalavimus. Kiekvienas užsakymas atneša savo istoriją. Kuriant personalizuotą žurnalą tarsi susipažįsti su žmonėmis, kurie tampa to žurnalo istorijos dalimi. Idėjos pavadinimas kilo pakankamai spontaniškai. Vieną vakarą aktyviai diskutavome kas galėtų tikti mūsų idėjai ir nusprendėme, jog didžioji dalis žmonių, tikrai, kada nors yra įsivaizdavę save ant kokio nors žurnalo viršelio. Mūsų idėjos pavadinimas skatina nebe įsivaizduoti, o tapti viršelio žmogumi - Beontop!
- Kaip vystomas verslas, kokie nuosavo verslo sunkumai ir privalumai?
Labai smagu, kad prie šios idėjos vystymo nuo pradžių prisidedame dviese. Aš (Ieva) esu daugiau atsakinga už tekstus, maketų kūrimus, komunikaciją, Tomas sprendžia techninius klausimus. Kadangi Tomas puikiai nusimano el. puslapių kūrime, nesudėtingai susikūrėme sąvąjį. Tikrai dažnai kyla klausimų, diskusijų, todėl labai smagu, kad visuomet galime vienas su kitu pasitarti. Kaip vieną didžiausių nuosavo verslo privalumų įžvelgiame - galimybę dirbti neprisirišant prie aplinkos.
- Kiek reikėjo investicijų, kada, galvojate, jos atsipirks?
Tikrai džiugu, kad mūsų idėja nereikalauja didelių finansinių kaštų, pagrindinė ir didžiausia investicija - laikas.
- Papasakokite šiek tiek apie klientus - kokie jie?
Mūsų klientai yra labai įdomus ir nuoširdūs žmonės. Tie, kuriems patinka mūsų idėja, jaučiame, jog yra sentimentalūs, norintys pasidalinti įspūdžiais ar prisiminimais. Smagu, jog dauguma žmonių nori naudoti savo tektus, į kuriuos sutalpina be galo daug meilės.
- Kokį savo pirkėją (klientą) matote ir ko iš jo tikitės? Kokie buvo jūsų lūkesčiai pradėjus verslą ir ar jie sutampa su klientų lūkesčiais?
Kuriant personalizuotus žurnalus tikimės, jog klientai bus norintys įsitraukti į kūrimo procesą. Norės pasidalinti prisiminimais ar akimirkomis. Mums labai svarbu sukurti emociją, kuri pasieks dovaną gavusį/ią.
- Kaip vertinate konkurenciją? Ar ji didelė?
Konkurenciją vertiname teigiamai, ji skatina dar labiau stengtis bei tobulėti. Kol kas didelės konkurencijos nejaučiame.
- Ką dar norėtumėte ateityje pasiūlyti?
Galbūt, ateityje nuspręsime pasiūlyti galimybę klientams patiems susikurti norimą padovanoti personalizuotą žurnalą mūsų platformoje.
- Papasakokite, prašom, šiek tiek apie tai, kaip planuojate savo veiklą, kokie kasdienos darbai ir rūpesčiai.
Planuojame sukurti marketingo kampaniją, pasitelkiant Facebook, Instagram, Google bei kitus soc. tinklus taip pat įtrauksime ir nuomonės formuotojus (Influencerius kuriant turinį bei didinant sklaidą apie mūsų siūlomą paslaugą).
- Galbūt norėtumėte palinkėti kažko pradedantiesiems savo verslą ar projektą?
Iš savo patirties, rekomenduojame nepamesti savo idėjos ir ,norint ją įgyventi, skirti daug laiko ir pastangų.